God fortsättning på helvetet ..

Jag har farit och flugit hur som helst den senaste tiden,
därutav den icke-existerande-uppdateringen.

Och nu, när jag tänker uppdatera,
så börjar jag fundera på om jag ska ha kvar min blogg överhuvudtaget.
För jag kommer inte ha tid att uppdatera sen heller - när lovet tar slut och skolan tar över mitt liv.

Men vad ska jag med en blogg till?
Jag har inget att skriva om.
Och har jag det så glömmer jag bort det innan jag hunnit sätta mig här.



Fan, jag hatar att prioritera.
Men det kommer jag få göra de kommande två och en halv åren.
Intensivt prioriterande.
Prioriterande på hög nivå.

Men hur ska man lyckas med det,
när man inte vill prioritera bort allt det som gör att man känner sig levande?



Imorgon är det nyårsafton, 31 December 2oo7.
I övermorgon är det nytt år, 1 Januari 2oo8

Låt oss hoppas att 2oo8 blir bättre än 2oo7 har varit.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!


image38
Bild på mig, nyårsafton 2oo6

Kommentarer
Postat av: Bea

GOTT NYTT ÅR

2007-12-31 @ 16:44:30
URL: http://onlymebea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0