Sänder iväg en tanke eller två

till Bea som tvingas spendera för mycket av sin nyårsafton på sjukhus.
Lyckligtvis kommer du i alla fall iväg därifrån några timmar!



Så hur ser min nyårsafton ut, undrar ni nu?
(eller vi kan ju låtsas att ni undrar, så jag får någonting att skriva om här)
Tcha, nu är klockan snart halv 4 och duschat har jag gjort men inte så mycket mer.
Väntar på att det ska serveras middag och sen får jag väl börja fundera på att börja fixa mig.

Senare, vid klockan 19 eller så, så dyker Sandra & Martina upp och vi ska fixa och roa oss en stund innan vi går den lilla biten bort till Anders & Zandra och alla de andra paren.

Och sen får vi se vad som händer efter det!
Troligtvis så blir allting frid och fröjd och år 2oo8 får en lycklig start!


Nyårslöftet då ja ..
Jag ska inte ha för höga förväntningar på något, allt från skolan till kärleken.
Och så en massa att jag ska träna mer, äta mindre godis et.c.
Ni känner antagligen igen er ;)


Skål för år 2oo8 då!
Ha en bra dag ^^

Kommentarer
Postat av: Bea

tack va du är söt

2007-12-31 @ 16:43:54
URL: http://onlymebea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0