"Bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls."

-Alfred Lord Tennyson

Okej, jag är helt seriös med det här nu:
Alla måste, och jag menar måste, verkligen lyssna på Jason Mraz låtar!
Lyssna speciellt på Mr. Curiosity & Life is wonderful.

Får jag fråga en sak?
Vad händer om man för en gångs skull klarar av att gå mot strömmen?
När man klarat av någonting som man inte har för vana att göra?

Är det meningen att man ska må bra då eller gör det att man inte tycker om sig själv?

Det sägs att livet verkligen är underbart.
Och tja, ibland är det över förväntningarna.
Jag ska bli av med alla mina förväntningar nu.
För har man inga förväntningar,
borde man aldrig bli besviken ...

Det får bli mitt nyårslöfte.
Synd bara att det är mer än långt till nyårsafton >.<

Imorgon ska jag och Lisa till Köpenhamn och i övermorgon blir det fortsatt shoppande i Malmö ^^
Solen skiner förhoppningsvis över oss.
men som sagt,
inga förväntningar här inte ;)

Jag borde nog fortsätta städa mitt rum.
Glöm inte det jag sa om Jason-låtarna nu!
Jag skojar inte med er. xD



Adjöken Fröken <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan vad rätt du har challe..om man slutar förvänta sig något så blir man inte ledsen om de inte händer..älskar dejj min kloka tjej<3

2007-07-31 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0