Stress? varför?

Jag har upptäckt en sak ..
Vissa människor kan inte leva sitt liv utan att stressa.
Andras död beror på just stress.

För vissa är det en vana.
Att alltid, dygnet runt, sträva efter att få så mycket gjort på så kort tid som möjligt.

Andra tar helt enkelt för lång tid på sig.
Och tvingas leva resten av sina liv en dag efter med allt.

Jag har märkt att när man sitter på datorn går tiden jättefort!
Men man märker inte av den..

Aja, dagens tanke kan jag tänka mig .. ^^

Nu ska jag packa lite grejer, hämta Lina hos hennes mormor, bege oss till Video Center och sedan myskväll hos Bea :)

Det blir nog bra ska ni se. ^^



Adjöken Fröken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0