Välkommen till min nya blogg!

Jag hade inget för mig.
Lunarstorm och Bilddagboken har jag sönderbesökt.
Jag söker efter något nytt, något spännande.
Jag hoppade runt på vänners bloggar och tänkte:
"Vafan, jag ger det ett försök!"
Och här sitter jag.
Och försöker och försöker ..

Än så länge smärtfritt.
Men det dröjer nog inte så länge tills smärtan kommer ska ni se.
Jag planerade att min blogg skulle handla om något nytt, något spännande.
Med andra ord inte om mitt liv eller vad jag gör om dagarna.
För jag menar,
det är ju varken nytt eller spännande.
Men med tanke på att jag inte lär ha något annat att skriva om.
Så dyker det nog upp lite "livsrelaterat" också. ^^

Och se!
Där kom smärtan:
Jag hatar att planera >.<

Jag planerade att måla om mitt rum nu i sommar.
Kanske t.o.m. byta rum med ett syskon.
Men..
(som med allt annat)
Så sket det sig totalt.
Händer väl runt nästa sekelskifte skulle jag tro. ;S

Jag äger numera ett rosa rum
Och nej, jag skämtar icke aprilo.
Och ja, jag hatar det.
Jag vill att det ska vara grått & lila.
Så som jag så proffsigt lyckats få min sida :)

Känner en lätt oro i magtrakten.
Hur ska lilla jag klara mig där ute i cyberrymden?
Helt ensam?

Känner att jag behöver hjälp med allt vad blogg heter.
(Tänker på Bea)
Tittar på mobilen.
(Tänker på Bea)
Lyfter mobilen.
(Tänker på Bea)
Lägger ner mobilen igen.
(Tänker att det här ska jag fanimig klara av själv!)

Och just nu är jag ganska stolt över mig själv.
Har lyckats med en del saker på egen hand faktiskt ^^
Men jag ska nog slå Bea en pling någon dag.
Så jag känner att jag har full kontroll.

Adjöken från Snorkfröken <3

image3

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag ligger i bakvattnet och väntar ;)

2007-07-29 @ 22:43:19
URL: http://onlymebea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0