Är det ens lagligt?

Förra året hände det en massa otrevliga saker under v. 17.
Ja, det var en ren helvetesvecka.

Och nu har jag gått igenom med mig själv vad som händer i skolväg i detta årets v.17.
Det kan knappt bli värre ska ni veta;
- muntlig redovisning av roman
- nationellt prov i franska
- fysik test
- nationellt prov i franska, igen
- historia test

Och så lite läxor utöver dessa godbitar ..
Det är inte direkt mina favoritämnen heller.
Förutom franska då.

Nej, det är verkligen inget jag ser fram emot.

Mamma säger planera,
jag säger prioritera.
(och då försvinner nog historian ur min planering..)


Sov gott allesammans,
jag ska göra mitt bästa..


Kommentarer
Postat av: Joel

Det var häftigt, en upplevelse för livet :) och HUR kan du prioritera bort historia? Hallå! Det viktigaste och bästa ämnet :P

2008-04-07 @ 13:44:44
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0