Årets hittills hemskaste dag?

Jag är bara tvungen att skriva ner ett par rader idag.

Nationella i engelska i morse.
Skulle skriva en uppsats om årstider,
världens sämsta ämne att skriva om?

Och jag mådde så illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Min dag har haft en blandning av illamående, förkylning, yrsel, frossa, huvudvärk, panik, depression ..
Ja, allt illa ni kan tänka er..
Förmodligen var det det värsta jag skrivit på engelska i mitt liv.

Åkte hem efter det i alla fall.
Tröståt lite jordgubbar.
Och choklad när jag kom hem.
(fastän jag misstänker att jag är laktosintolerant)
Tänkte att jag mår så dåligt så då kan jag ju likaväl må ännu sämre?

Och nu sitter jag här.
Pysslade lite med utseendet på bloggen.
Men när jag väl hade kommit en bit,
så gick det inte längre.
Så nu har jag gett upp helt.

Fortsätter en gång när jag har mer energi och tålamod.

Hoppas ni mår bättre än mig,
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Joel

Jo, visst finns det alltid skumma människor, men man ska inte låta dem komma ivägen för alla trevliga människor där ute! För dem är fler :)

Laktosintolerant? Välkommen till klubben ^^

2008-04-18 @ 22:21:11
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0