En dag ur balans

men jag har ändå på något sätt överlevt.

Har mycket att tänka på för tillfället och det är ingenting jag är direkt thrilled över ..
Men jag överlever, det gör jag alltid.
Och det känns ändå som om jag bara får nya erfarenheter och utvecklas åt rätt håll.
Vilket ju ändå är ganska positivt ;)

Antar att jag är vid en av de där tiderna i livet där man står och överväger en massa grejer.
Ibland känns det som att jag växer ifrån en del, människor & materiella ting.
Ibland känns det som att jag faller tillbaka i gamla vanor, jag blir barnslig på nytt.
Hur detta går ihop vet jag inte,
men som sagt; jag står vid någon slags gräns,
vet bara inte hur jag tar mig vidare härifrån riktigt än ..


Nog om det tack.
Uppmärksammade en underbar sak idag på tåget hemåt i alla fall!
Tåget var fullt, och då menar jag verkligen fullt. Jag hade likaväl kunnat sätta mig i någons knä :P
I Kristianstad hoppar det också på en kille, som kan ha varit ungefär i min ålder + något/några år.
Vi hamnar mer eller mindre jämte varann och tåget kör ..

Väl i Bromölla hoppar det på ä n n u mer folk,
som om det inte räckte med de som redan var på.
Killen "jämte" mig ger då upp sin plats till en "äldre" man.
Inte för att mannen var sådär lastgammal, men visst äldre var han klart.

Jag kunde inte rå för att le.
Det var det sista jag hade förväntat mig att han skulle göra.
Och ja, där var dagens historia.

Och självklart, killen var snygg ;)


Okej nu får jag fan slita mig härifrån,
har en politikdiskussion imorgon som jag måste vara förberedd till.
Hur nu det går kan vi ta en annan dag!

Imorgon är det dessutom utvecklingssamtal,
så då åker jag bil hem med mamma :)


Skönt att blogg.se funkar igen, kan ju också nämnas!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0