På god väg ..

Jag håller på med en ny header,
och jag har idéer om hur designen ska se ut.

Men jag har inte haft tid denna helgen, vilket jag faktiskt trodde.
Fredagen blev det filmer med Louise, Bea & Pernilla.
Lördagen först shopping i stan, isshow & sen bakande med Lisa.
Idag har jag nyss varit på basketen, det var bara jag, Bea & Evelina där.
Vår tränare hälsade att han inte ville träna oss mer,
så nu är vi tränarlösa och mer eller mindre spelarlösa också.
Hej vad roligt detta känns.

Nu ska jag sätta igång med fysik labbrapporten som ska vara klar på fredag.
Det kan ta en stund så att säga.

Hoppas ni har det bra,
Charlotte.

Kommentarer
Postat av: Joel

Du har ju bytt layout! Nu är din som min! Härmis :P

2008-04-06 @ 23:29:22
URL: http://joelherko.blogg.se
Postat av: Challe

Joel: haha men bara tills jag fixat ny layout, jag är dock inte så snabb så du får nog ha överseende med det ett tag ;)

2008-04-07 @ 00:00:21
URL: http://silenceisbroken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0