Spring, spring!

(den engelska varianten folk)
Med andra ord vår ;)

Känner visst att det börjar bli vårigare ute,
fastän folk envisas med att det kommer snöa i helgen, nej tack (!)


Skulle egentligen behöva våra upp bloggen lite,
men när finns tiden till att trixa och fixa med det?

Jag bara hoppas på att Bea kanske snubblar in här och skänker mig en tanke någon gång då hon är på kreativt & uttråkat humör (a) xD haha

För bloggen känns dystert höstig just nu ..




Vafan sitter jag här för?!
Jag kommer ingen vart med den här politiken ..
Det är ett mindre helvete.

Får väl ta mig i kragen, än en gång, och vandra in till boken igen.

Hoppas ni får en bättre tisdagskväll än vad jag får ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0