Tjingeling badring!



Jag lär försvinna nu en vecka eller två.
Måste ta mig igenom allt i skolväg, vilket är en del.
Det visade sig att jag inte behövde vänta så länge som till vecka 17 på mycket skolarbete.
Denna veckan innehåller ungefär lika mycket.image56
Hej tjohej vad skoj ..


Menmen en liten uppdatering innan jag pausar.
Helgen var supertrevlig, massa nytt folk :)
Och så var det klart skönt
att bara få skita i allt vad skola heter och bara leva.
En stund.
Igen.
Så jävla gott.


Jaja, ha ett par roliga veckor nu ni!
Vi ses igen vecka 19 eller liknande ;)

(Det är vid sådana här tillfällen man är glad över att man
 inte har 10000 läsare, för då hade man inte kunnat ta
sådana här långa pauser xD)

Vi hörs vänner <3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-04-14 @ 21:01:29
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Bea

TACK FÖR HELGEN :D

2008-04-14 @ 22:31:00
URL: http://onlymebea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0