Nya tag som gäller!

Nu är sommaren snart slut.
Skolan börjar igen nästa tisdag.
Och som jag längtar tills dess ..

Sommaren 2oo8 har definitivt varit one of a kind, händelse- och lärorik indeed :)

Den här headern jag snackade om för en månad sen, den dyker snart upp.
Den är i alla fall gjord så jag ska bara fixa o trixa med alla dessa koder o skit tills det ser bra ut.

Kan hälsa att min dator har hamnat på mitt nya rum, 
vilket är ett rum utan internet..
Så det blir familjens dator i vardagsrummet tills det är fixat.


Jag hoppas jag kan hålla bloggen vid liv denna gången
(3:e gången gillt kanske?)
Jag ska göra mitt allra yttersta i alla fall!

Nu ska jag ner i källaren och sortera gamla leksaker som ska sparas/slängas,
det kan bli intressant ^^

Puss & Hejdå!






(Fatta att man kommer tröttna på OS-helvetet, 
jag är redan rätt uttråkad :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0