Mot en annan håla

bär det av ikväll!

Vid 6-tiden ska jag vara hos Tina i Fjälkinge och göra lite serveringsjobb,
ska bli extremt skönt att få tjäna lite pengar,
och att samtidigt att få umgås med Tina gör det ju inte direkt sämre ;)

Sommaren ser dyster ut om jag får säga så,
ingen som har nappat på mina ansökningar,
så det jag får hålla tummarna på är 3 veckors jobb hos kommunen..
Men det är väl inte fy och skam heller?

Nej nu ska jag fortsätta packa och fixa lite så jag slipper stressa senare.

Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

(Jag tror nog att Charlotte Perelli vinner ikväll, men jag hoppas på Sanna. Fast jag kan ha väldigt fel också känns det som, det är nog ganska öppet ikväll.. Weird.)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra Lördag:)

2008-03-15 @ 12:49:03
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0