Runtomkring 600 engelska glosor som bara väntar på mig

ligger just nu framför mig på skrivbordet.
Läxor & prov fortsätter att falla in i almanackan ..


Jaha,
så var snart ännu en dag till ända.
Imorgon är det torsdag och sen är det bara fredag kvar innan det på nytt är helg.
Känns helt ärligt ganska skönt.

Det här med att jag skulle vara mer aktiv här på bloggen har ju skitit sig totalt.
Menmen den finns här ändå.

Det känns som om jag har en massa trevliga saker att berätta för omvärlden.
Men jag lyckas inte få ner det här.
Allting skulle tappa sin lyster då.

Så fler meningslösa inlägg är att väntas ..
(Och på kärleksfronten är det lika stilla som vanligt)

Have a marvelous week and weekend! ;)


Kommentarer
Postat av: baffling

jag bevakar dig aktivt:P mohahahahha. (är lite trött nu kan förklara varför jag skriver:P)

2008-03-12 @ 22:08:03
URL: http://baffling.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0