Torsdagen har varit


extremt bra trots ett franska prov och en uppsatsskrivning på svenskan!
Fråga mig inte hur det har gått till, men det är i alla fall underbart :D

med Magnus Uggla i bakhuvudet klarar man allt..


Far min kom som sagt hem i tisdagskväll,
han var hemma hela onsdagen och oh la la..
När jag kommer hem så har han knappt något skägg kvar!
Då har farsgubben rakat sig, det är så man blir stolt :)


Imorgon har jag bara två lektioner så det blir tåg till skolan halv 8 och sen tåg hem igen vid 11.
Känns lagom tycker jag ;)
Frågan är bara vad jag ska göra med tiden som blir över imorgon?


Nästa vecka är det kemiprov och engelskaprov som står på schemat,
men det ordnar sig ska ni se, jag kämpar på i vanlig takt!


Snart fyller Lisa 17 år ..  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0