Lyckligt lottad

det blir mycket gnäll i mitt liv
egentligen så har jag ingen anledning till det
inga  övertygande anledningar i alla fall

ikväll har Malin, Lina & Lisa varit här
vi satt mest i köket, pratade och spelade kort
det fanns en del att diskutera ;)

har även lyckats sola lite idag!
vackert väder minsann

hur de kommande dagarna ska gå vetefan..
Olofström imorgon och en bit in på söndagen
måndag sen och jag & far ska till Kstad med de sista till lägenheten
och sen har jag officiellt flyttat in
för sen är det skola igen på tisdag som gäller
tyvärr

mina chanser för jobb på Bokia i sommar har minskat en del också
men det är sånt som händer
bara till att acceptera

nu ska jag sova
upp relativt tidigt imorgon som gäller


trevlig påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0