After school's ended

Mamma jag är FÄRDIG! Hoho min extended är så gott som klar! Nu ska den bara läsas igenom 1000 ggr och förkortas 1000 ord innan slutgiltiga inlämningen i oktober! Om den är bra ska vi däremot inte diskutera, jag har ju iallafall tagit mig igenom den :)

Nu sitter jag i biblioteket som vanligt. Men denna gången är jag inte ensam - Olivia och Adam är här med mig, vilket jag är glad över! (trots att jag egentligen är hungrig och behöver gå på toa. "Men det kan jag ju göra en annan dag" - är ungefär mitt resonemang just nu)

I helgen bär det djupare in i skåneland då vi ska fira farfar som fyller 75 år idag! 



Och bara så ni vet, denna gången ska det fallas mjukt. Det lovar jag er och mig själv.



Adiosen                                                                       ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0