och jag är så lost

Mitt liv bara går just nu
små stunder av lycka
små stunder av olycka
och stora portioner tristess ..

Det är ändå så himla mycket som händer just nu
Skolan tar sin tid
Och så har jag från och med den 1:e April en alldeles egen lägenhet!
Inga mer tidiga tåg för min del!
WOHO!

Och ja,
vad annars?
Jag trånar efter min dansk
Försöker hålla igång i basketlaget, men det ser faktiskt dystert ut nu
Har gått från blond till "brunett"
Pappa reser fram & tillbaka
Jag är fetefestsugen, men snål :/
Plus extremt sugen på att fylla 18!
Ja just det,
jag är väldigt borta just nu också
tänker på allt och ingenting
och kommer ofta på mig själv med att stirra ut i tomma intet

Men jag är iallafall inte längre på vippen till deprimerad :) (Y)

Jaha ni, det blev ett inlägg ikväll i vart fall
Det var ju några veckor sen sist ..

Adjö med er käraste!





Och emedan jag nu vet att det endast är systerdyster som intresserar sig för mitt liv så kommer här en hälsning:
GRATTIS till praktiken, inget mer sovande på morgon nuru! :D YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0