What's up with YouTube?

Hej igen,
jag kom försent till mitt mötande med Lisa.
Så så mycket för att aldrig komma försent (a)

Jag kom också på att jag glömde gå och hjälpa till i kyrkan idag.
och-jag-skäms-så-förbaskat-mycket
Det är bara en sådan sak som jag inte får glömma,
för jag mår så taskigt om jag gör det.

Jag är i kyrkan och hjälper till varje söndag innan gudstjänsten
(det har med skolan att göra)
det är klart inte mycket att stå i, men det är ändå trevligt och lugnande.

Så att komma på att jag glömt det, var väl inte den bästa avslutningen på dagen.

Förresten, någon som vet vad som hänt med YouTube?
Jag kommer inte "fram", och jag kan inte heller se t.ex. YouTube klipp på bloggar?

och jag som är hopplöst besatt i Björn Gustafssons "Carina Berg"!
Fan heller,
Jag går och lägger mig istället.

Imorgon är det ny vecka och jag ska bli positiv & glad,
positiv & glad, positiv & glad, positiv & glad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0