Har jag berättat

om hur jag för lite mer än en vecka sedan satt och smålog för mig själv?
ungefär som om hela världen tillhörde mig och det inte fanns några orättvisor
I alla fall
det gjorde jag
och det var superskönt!

det låter fruktansvärt cliché men vadå
man ska behålla de små ljusglimtarna man hinner uppleva

Skinande solsken
Markabel musik
Otroliga omgivningar

användbara allitterationer alltså
haha förlåt
nyss skrivit svenska dikt analys
då blir man lagom hjärntvättad ..


eh, en uppdatering om mocksen kanske
engelskan igår gick bra, vågar dock inte säga för mycket för det brukar aldrig vara så bra som man tror
matten igår gick oerhört dåligt, och då överdriver jag inte det minsta
antagligen det sämsta matteprovet jag gjort i hela mitt liv
men ja, det är över nu iallafall!
och så svenskan idag, som kändes som engelskan men det är samma sak som gäller här

folk överskattar mig generellt sett
så jag har slutat överskatta mig själv

men så är allt relativt också
till en viss del


nej
nu går jag hem till ensamhetens håla igen

har ju trots allt biologi och psykologi imorgon som ska klaras av!

à bientôt!              ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0