Ibland går det inte enligt planerna

Jag borde lägga mig nu
klockan tickar iväg lite väl snabbt
men det kändes som om ett inlägg till behövdes denna kväll

(jag är såklart glad över att återförenas med det kära internet
därav denna oerhörda flitighet)


fast jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om
överhuvudtaget
inte en aning

kanske förhållandet som inte existerar?
kanske andras förhållande som jag inte vill ska existera?
kanske alla lyckliga människor runt omkring?
kanske de olyckliga?
kanske de jag tycker mest om?
kanske de jag tycker minst om?
kanske blandningen av lycka och irritation som överföll mig när jag steg innanför dörren?
kanske den otroliga stress som gnager i mitt bakhuvud?
kanske känslan av att vara ensam men samtidigt så fruktansvärt för många?
kanske sommarens planer?
kanske framtiden?


eller så kanske jag lyckas skriva om allihopa på en och samma gång
fast ni får nöja er med det jag skrivit
för jag har inte orken till att förklara




kanske en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0