Up, up and awaaaay!

Just nu pågår packandet för fullt. Jag har ännu inte vågat packa ner kläderna i resväskan, för då känns det som om jag inte kan packa upp och om. Både mamma och pappa anser att jag har lagt fram för lite kläder för att vara borta i tre veckor, men eftersom jag mer eller mindre alltid åker hem från resor med en massa oanvända kläder så tänker jag denna gång packa "för lite" och hoppas att det är lagom. Lagom är bäst. 

Imorgon blir det först en impuls-klippning - håret MÅSTE försvinna innan jag blir tokig. (och känns det ovant eller det mot alla odds blir värre än innan så har jag tre veckor på mig att vänja mig innan jag måste visa det för resten av mitt liv). Sedan lite andra småärenden. Grillning och tårta här hemma på kvällen innan jag och pappa åker ner till farmor & farfar. Detta för att ha närmare till Kastrup = vi behöver inte gå upp lika tidigt på onsdag för att bege oss till flygplatsen.

15.40 går flyget till Paris.
Sedan vidare flyg 2,5 h senare mot flygplatsen i Nice.
Resten av resan fyller jag på efterhand skulle jag tro. För mer vet jag helt ärligt inte om. Känns läskigt men spännande.


Jag hoppas och önskar att jag får tid och tillfälle till att skriva här då & då.
Så ni blir uppdaterade.
Men jag lovar ingenting så har jag ingenting lovat!



Dessutom: Hipp hipp hurra till mig som idag fyller 18 :)


Adieu mes amies!                                 ♥




Kommentarer
Postat av: Aspen

Ha såå DUNDER skoj Challe (A) Och ta de lugnt ;) Vi få höras när du kmr hem sen !! <3 puss

2009-07-07 @ 19:51:48
URL: http://aaspen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0