I området där jag bor:

  • luktar det numera ständigt katt- eller hundmat ...
  • bor det en kille längre upp som alltid springer upp eller ner i trapphuset, jag har visserligen inte sett detta men att döma av ljudet av hans fotsteg och i jämförelse med andras så vågar jag påstå att han har en annan speed än resten. Jag lyckades få en skymt av honom imorse (ni vet mitt köksfönster vetter ut mot ingången) och med tanke på hans otroligt snygga rumpa så har han säkerligen det som en god vana att springa i alla de trappor som han kommer i kontakt med!
  • har alla de rosa blommorna på träden blåst bort..

Snart sista lektionen, sen sitter jag antagligen kvar i skolan tills jag har skickat in de tre grejerna som jag verkligen vill (och måste) ha in idag!

Onsdag och torsdag blir det släkten
Fredag morgon går tåget från Lund till Kstad väääldigt tidigt, för halv 12 ska vi ta bussen till Ofm för att paddla kanot :)
Sedan handla och hem till lägenheten för att laga mat och sedan umgås med Tina innan det är dags för festande på riktigt!

Blir nog ett bra slut på veckan, trots den kommande 12 minutersredovisningen på svenskan nästa tisdag.. INTE kul alls.

Tack för mig!
Adiosen                                          ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0