Music is a lifestyle

Jag kräver musik NU!
Men eftersom min iPod är rätt urladdad (plus att den ligger hemma), och eftersom där också ligger mina hörlurar och på grund av att alla just nu sitter i sockerbiten och studerar i tystnad så kan jag inte heller sätta igång musik högt.

Alltså så får jag sitta här i tystnaden och våndas ..

Varför jag egentligen sitter här är också det ett mysterium
slutade för nästan 2 timmar sedan och har sen dess försökt komma igång med att göra om mitt matte projekt så att allt blir rätt och förståeligt. Inte det lättaste tyvärr..

Att jag sitter här kan också förklaras av krokin som inte är förrän kl 16
Det visste ni säkert inte förresten, att jag står som modell för duktiga krokielever?
Men nu vet ni!
Det har iochförsig lite med skolan att göra det också (vad har inte det i mitt liv liksom?) men det är ändå roligt. Jag skrattar fastän jag egentligen inte borde skratta.. eller ja, jag får inte skratta helt enkelt.
Det kan ju inget annat än öka mitt självförtroende till sommaren heller, och det är ju skönt :)


Och svenskan är nu öööööver!
och ja, det gick bra. okej jag tappade mig nånstans och jag lyckades (trots att jag tänkt på det 1000 ggr) säga "håret blir gråare, krympor dyker upp EHM ne RYNKOR dyker upp"
...
Tack så mkt charlottes hjärna!
bara för att jag efter detta skulle säga "krympa lite" - min hjärna stressar för mycket känner jag ..


Nu blir det återigen matte, för jag vill egentligen inte sitta med det i helgen för mycket och det ska trots allt vara klart tills på tisdag. Men det är sista stora inlämningen så det är lika bra att göra det nu fort som fan :)


Tack för mig!
(jag är godissugen)

Adiosen                                                           ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0