Oanade planer

Det blev en bra helg trots min oerhörda förkylning
nu blir det däremot ännu en jobbig vecka i Kstad med en massa saker som ska lämnas in och som jag knappt har börjat på
så kvällen, morgondagen och tisdagen består endast av pluggande
men det ska nog gå, har ju fått vila upp mig nu så mkt att jag nästan skäms över att


Dessutom så ska det tilläggas att jag är sjukt sugen på att fylla 18 år!
Inte på grund av själva åldern
(det här med krogen intresserar mig inte överdrivet mkt, inte heller tobak)
utan för att det ger mig tillfälle att träffa släkten och att dra ihop en fest av nåt slag
denna gången tänker jag planera långt i förväg och skapa en Khamn vs. Kstad fight ;)

Har tillochmed börjat diskutera med mamma och pappa och de är förvånansvärt hjälpsamma och pigga på idén att t.ex. hyra en lokal nånstans 
haha vi diskuterade live-band som spelar och de kan jag ju säga att de vore jag den första med

Menmen, det blir iallafall inte förrän till slutet av sommaren 
innan dess så har alla mycket att stå i
så jag får höra runt med folket jag vill ha dit hur deras sista veckor ser ut

Jäklar vad jag vill ha sommar nu



Från det ena till det andra,
nu försvinner jag iväg minst en vecka från bloggen känner jag
för även om det bara är skolan mån-ons så far familjen sedan ner till farmor&farfar för att fira kusinens 1--årsdag
fredagen är det även IB-fest så kommer väl inte hem förrän lördagen någon gång
sen söndag och tillbaka till Kstad som gäller..

Jaja, trevlig vecka!
Pussen                                 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0