Tiresome Monday

Och där ser ni, det blev ett fint uppehåll här då jag inte hunnit sitta vid datorerna för att göra annat än skolaskolaskola..

Menmen
nu har jag inte lektion förrän 15.10 (till kl 17.20 typ..)
så här finns gott om tid för att läsa lite sagor och allmänt flumma om mitt liv här

Jag är ledsen men jag pallar inte att gå igenom alla händelser sen förra tisdagen,
utan jag nöjer mig med att berätta hur svenska oralen kommer gå sååå bra
(dock blir den antagligen lite för lång, så det måste fixas tills imorgon)


Har nyss bestämt vad jag och mina syskon ska ge till mamma på mors dag, känns bra att det är grejat nu
Sen har jag dessutom uppdaterat min födelsedagslista, men har en känsla av att jag måste visa den för släkten
(stor mening att ha gjort en lista med saker som jag vill ha, men som jag inte visat? nej precis.)
Så nu ska jag gissa mig till en mailadress till mamma eller pappa, för jag orkar inte ta det över telefon, och sen skicka listan till de båda

Årsmöte med basketen på onsdag insåg jag nyss också
usch
då bestäms framtiden och sen är iallafall jag bortkopplad ifrån Carlshamns Coyotes
dystert men samtidigt vääääldigt skönt :)


Okej såhär kort får uppdateringen bli denna dag
för nu måste jag göra klart engelskaläxan så jag helhjärtat kan ägna mig åt svenskan tills imorgon!


Ciao bellas!                  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0