Hypokondriker?

Jag tror på allvar att jag är det ibland.
Ja, hypokondriker alltså.
Antingen det eller så blir jag superlätt sjuk av stress eller av dålig sömn eller liknande.
Sånt som man måste klara av i dagens samhälle.
Jag pallar egentligen inte vara sjuk och må dåligt, men jag tvingar mig själv till det för att skjuta upp verkligheten.

Vaknade hemma i Asarum imorse kl halv 8, känns tidigt för att vara sjuk faktiskt
Gick upp och trånade över Ryan Phillippe på tv1000
Bildbevis på hans oerhörda hethet (ni vet vad jag menar) har ni här:


I alla fall.
Resten av dagen har mer eller mindre gått ut på att göra tappra försök på att plugga något
(för jag vet att jag är i behov av det)
Men istället så har jag gått runt i detta tomma hus och inbillat mig själv att det är sommar (!)
Vackert väder, inga bekymmer, sola lite här sola lite där, äta sockerkaka osv..
Men faktum kvarstår, det ÄR inte sommar ..

Jag har fortfarande bajsskitgrejer som måste göras och redovisas men hur i alla gudars namn ska jag kunna göra detta då jag inte har någon som helst inspiration eller motivation utan bara går omkring och (låtsas) är sjuk och drömmar mig bort till Kofsas varma klippor och en vacker solbränd kropp (icke röd som den verkar vara för tillfället)?

GAH
jag blir mest arg på mig själv
och så känns det som om jag måste planera på att åka tillbaks till Kstad ikväll
för imorgon bitti pallar inte min kropp, måste liksom ändå svänga inom lägenheten och då betyder det att jag måste ta tåget fruktansvärt förfärligt tidigt!
alltså: nej ikväll.



en annan fundering bara sådär
funderar på att börja kommentera de bloggar som jag så "flitigt" besöker
så att även folk kommer börja besöka min
maybe?
dock så är ju inte denna blogg särskilt intressant eller ja informativ
så det lär ju inte direkt bli många som fastnar

I-landsproblem hell yeah

nejnej
nu kom systern hem vilket betyder att klockan tickar mot kväller
alltså måste jag ta mig i kragen och göra nåt vettigt
sure thing right?
haha jag skrattar bäst åt mig själv ..


Ha det bra oh du besökare som inte existerar!
Adiosen                                                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0