Djupa andetag

Okej bloggen är dyster - vi har lite att jobba på här känner jag. För det ska den inte vara. Inte ett dugg då jag är klar med mig själv.

Så hur ser det ut just nu undrar ni då?
Det ser bra ut. Har inte så mycket till över att tänka på annat än skolrelaterat. Vilket märks då jag inte har någon aning om vad som sker runtomkring mig. Ett tydligt exempel på detta är att jag och Natasha var på subway och utan att tänka eller märka det så åt vi nästan upp varandras mackor .. Det tog väldigt lång tid innan vi upptäckte vad vi höll på med! Men som sagt, för att hålla mig till ämnet, så blir det bättre och bättre.

Förra helgen var väldigt trevlig och jag upptäcker sakta men säkert att där finns några solstrålar i mitt liv iallafall :) Imorgon är det fest i Kristianstad som gäller, sen hem på lördag antar jag.


Och om vi ska prata om hjärtat mitt så orkar inte hjärnan bry sig om det heller.
Initiativ och dylikt har jag nu tagit så om det skulle ske något så gör det bara det.
Dock så tror jag inte att det hinns med - quelle dommage ..

MENMEN livet går vidare!

Nu ska jag plugga vidare - och så länge som jag håller en positiv inställning och ett vettigt avstånd till det allvarliga så tror jag att det här kommer att gå.
Det kanske inte blir fladdrande roligt, men jag får hitta mitt fladder på annat håll!



Pussen                                                     ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0