I just can't stop

Det där ofattbara. Det där som inte borde ha hänt, och definitivt inte just nu, har hänt. Och han finns överallt. Vilket är en ren bedrift då det är mig vi diskuterar. För det brukar ta längre tid för mig att falla än 5 dagar. Perfekta kyssar eller inte. Men han är som han är, och det är svårt att veta om jag gillar det eller inte. Kanske är det det som gör att han fortsätter springa runt i huvudet på mig. Jag förstår mig inte på honom. Och detta samtidigt som jag trodde mig ha världens mest självklara bild av hur han var. Så insåg jag att jag hade fel.

Inte på alla punkter visserligen. Men på vissa viktiga punkter. Vilket gör honom speciell.

Han verkar ha två sidor - kontraster - som blandas eller står var för sig. Tatueringar och bilintresse möter mjukhet och musik. Och allt blir bara så perfekt på något vis. För han är som jag: lite här och lite där, lite si och lite så, och komplicerad samtidigt som enkel.

Han förstår humor. Min humor och de flesta andras humor. Lite tyst och mystisk. Helt klart intresserad. Av mig. Bara det är en bedrift anser jag. "Var inte så hård mot dig själv" Men om inte jag är det, vem är det då?



Hade kunnat fortsätta skriva om honom i en halv evighet och till slut hade det bara blivit ointressant både för er och för mig. Så jag slutar här. Tänker inte ta upp ämnet M mera om det nu inte skulle bli något större rabalder. Den som lever får se och just nu lever jag bara för stunden.



Nu ska jag återgå till pluggeriet. Har visserligen börjat men jag känner mig själv och vet att jag måste pressa mig själv lite till innan jag ger upp med tanken att "nu har jag iallafall pluggat en hel del" för oftast har jag knappt börjat plugga då jag ger upp..



Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0