9 September.

Jag har inte skrivit på länge.
Jag har verkligen inte vetat vad jag skulle skriva om.

Jag är typ ord tom.

Jag ska försöka.
Nu ska jag försöka riktigt hårt.

Nu ska jag tänka ..


Jag känner mig verkligen desperat just nu.

Vill ha någon som ringer bara för att få höra ens röst.
Någon som bara lyssnar på en när man säger de mest idiotiska saker som inte alls hänger ihop.
Någon som får en att le. att skratta.
Någon som kysser en och säger att man är underbar.
Någon som i de kyligaste situationerna lägger armarna omkring en och värmer en.
Någon som kan få en att känna sig trygg.
Någon som är stolt över mig. för de små sakerna man gör.

Någon, var är Du?

Dyker Du upp nu, så lovar jag att vara denna personen för Dig.
Kommer Du nu, så bjuder jag på chokladkaka och saft. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0