Jag visste att jag var smart, men inte såhär smart!

Här är ett tips till alla er som tar varje liten stund i er vardag till att svarva formen!
I know I do ^^

Om ni äger en dammsugare med handtag, ni fattar vad jag menar va?
Jag är inte riktigt säker på att alla dammsugare har det, har aldrig undersökt saken heller.

Men i alla fall, för att återgå till mitt tips!
Ni dammsuger som vanligt och så samtidigt lyfter ni helt enkelt upp dammsugaren med er lediga hand och börjar pumpa armmusklerna! Så blir det samtidigt koordinationsträning, ena armen upp & ner, andra armen fram & tillbaka ..

Erkänn nu att ni blev lite sugna på att dammsuga ;)
Så det är bara till att sätta igång och förena nytta med nytta!

image41

Say hello to Dammis! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0