Smygreklam!

Here we go again!image43
Detta hårsprayet och moussen är mitt senaste beroende,
de är verkligen himmelska!

Båda produkterna är från Got2be, Schwartzkopf och kostar runt 50 kr på Ica Maxi eller liknande,
men runt 70 kr på H&M eller liknande. (sjuk prisskillnad)

De doftar ljuvligt av hallon och ger volym så det räcker.
Det här med doft är något jag verkligen går igång på haha ;)

Buy one and I promise, you'll fall in love <3



Nu ska jag nog gå en runda,
tänkte ta med kameran ut och se hur det gick att fota i mörkret..
Men batterierna dog så jag tror det är dömt att misslyckas.
Sedan återvänder jag hem och försöker få lite matte gjort!

Wish me luck ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0