Darling, it's you..

Min dag började tidigare än vanligt.

Runt klockan 8 knackade en kolla-elmätaren-snubbe på dörren så jag vart ju tvingad till att öppna.
Steg upp.
Lagade frukost.
Såg på "Livet är underbart".
Fällde en tår åt den vackra filmen.
Satte på datorn.
Sminkade mig.

Så nu sitter jag här,
klockan är inte ens 12 och jag är redan sminkad & färdig.

En konstig känsla det må jag säga.

Undrar vilka trevliga människor man kommer stöta på idag?
Bea åker (har åkt?) idag till Rhodos,
den lilla skitungen..

Midsommar imorgon.
Alla är fullbokade eller hur?
Själv så ska jag arbeta lite på en väns bröllop så det blir nog trevlans =)

Nu ska jag återgå till mitt Vanessa Carlton lyssnande ^^
Hoppas er dag och morgondagen blir super!
/Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0