Klockrent Cosmopolitan

Tog nyss en pluggpaus och håller nu på att läsa i den nya Cosmopolitan - vilket resulterade i att jag läste mitt horoskop för år 2010. Visserligen var det inte mycket som kommer att stämma (hela maj månad skulle isåfall vara en enda stor fest och det tvivlar jag starkt på då jag har tre veckor som består av bara prov..) Men där stod iallafall en sak som bara är så klockren att jag nästan blir lite skraj:


Vad du söker i kärleken:
"Du klarar dig bra själv men du gillar ändå beskyddande killar. Men för att du inte ska tröttna måste hans gulliga känslighet matchas av en råare, slänga-dig-på-sängen-sida."


Och jag kan inget annat än att hålla med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0