Sagt och gjort

Vaknade steg upp och kollade ut. Idag är en sådan kusligt vacker dag med dagg, lite dimma och ljus himmel på morgonen som bara blir bättre och bättre då dagen går. Tippar på blå himmel hela dagen. Önskar mig massa saker.
Älskar studiedagar då man för en gångs skull kommer upp i tid (läs: innan 8) då det känns som om man redan då har uppnått målet att hinna med så mycket som möjligt. Idag har jag massa mål för mig. Ett av de var att stiga upp innan 8, äta frukost till halv 9 och sen internettid till 9. Så just nu har 9 minuter på mig innan jag måste lämna denna datorn för datorn utan internet. Så jag får något plugg gjort!
Underbart blandad musik på spotify också - nya upptäckter av gamla låtar är bäst.
Nej ni, nu är det visst bara 7 minuter kvar cirka. Lika bra att jag hoppar klart på de vanliga sidorna och sen beger mig bort härifrån!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0