Cherry cherry boom boom

Så tog äntligen körsbärsträdet sig i kragen och blommade ut så in i bombens!











En veckas förvandling ..
















Har jag förresten nämnt att jag endast har franskaproven kvar att göra innan IB är sluuut? Det är inte förräns på måndag vilket betyder att jag ska åka hem i helgen och träffa folk och festa lite vilket är najs! Jag längtar så sjukt mycket tills om en vecka för då är alllting över och jag laddar inför resan till Mallorca med underbaringar :) Är jag redan nu såhär lycklig och uppspelt så finns det inget askmoln i världen som ska kunna förstöra stämningen och lyckan om en vecka!

Beware askmoln för åskmoln säger jag bara!

Men nu har jag snart tvättid så lika bra att göra sig färdig för lite tvättstugemys!
Tjolahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0