17 Aug; The winner takes it all ..

Goderkväller gott folk! :D

Imorgon bär det av till Malmö för att klockan 16.00 infinna sig på Malmö Stadion. ^^
Där blir det fotboll för hela slanten i form av Malmö FF-Brommapojkarna.

Förstår ni hur sugen jag är på det?
Det är allra första gången i mitt liv som jag får se Malmö FF spela i verkligheten!
Ska bli hur kul som helst.. ;D

Dessvärre måste jag plugga på vägen neråt,
för att hinna med alla läxor vi fått.
Det är egentligen helt sinnesjukt ..
Helt sinnesjukt roligt!
Okej, inte läxorna kanske, men skolan, klassen och utbildningen i sig :)

Men nu måste jag lägga mig.
Så jag är "fit-for-fight" till imorgon! xD

image22

Adjöken från snorkfröken & sov gott! <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du får kul imorgon! Natti, natti!

2007-08-17 @ 23:57:39
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0