Dagen efter

Ja,
dagen efter känns skön :)

Bröllopet var jättefint och allt flöt på perfekt!
Ynka 2 krossade glas känns ju ändå inte som en katastrof?

Efter all diskande blev det vilt festande och bastubadande långt in på nästa dag.


Än så länge den trevligaste midsommaraftonen jag firat =)
Får se hur nästa år kommer se ut ..


Resterna av denna dagen kommer bara ägnas åt att packa och kanske träffa Lisa en stund.
Imorgon blir det avfärd mot Lysekil med familjen.
Får hoppas på fint väder nästa vecka så man får ut något vettigt av att inte vara hemma ;)


Mobilen är med.
Annars hade jag varit död.
Mobilladdaren får jag inte glömma.
För gör jag det så dör mobilen.
Och som en kedjereaktion så dör jag.
Vilket jag gärna undviker. 
Inte nu i veckan tack.


Ha en skön vecka allesammans!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0