Dags att ta sig i kragen

har varit i Stockholm och träffat mina kusiner,
nämnde för de att jag hade en blogg men inte var så himla aktiv..

De frågade hur länge jag haft den och jag insåg att jag mer eller mindre haft den ett helt år!
Toppen på dess karriär var väl förra sommaren, eftersom jag inte hade ett skit att göra då heller.
Med tanke på att jag inte har något jobb denna sommaren heller,
så kanske bloggen får sig ett uppsving igen!

Det är ju värt ett försök iallafall ;)


Många händelser den senaste tiden,
kommer ihåg att det var det förra året också precis innan sommarlovet.
Så många händelser så det är svårt att hålla koll på alltihopa egentligen.

Och inga av dem hade hänt om alla bara varit vänner,
men jag antar att det är omöjligt i dagens samhälle när alla lever så tätt inpå varann.
Man bara faller, tro mig jag vet, och vips så förändras allt.


Men jag ska även detta året (tror att jag skrev såhär för ett år sedan också) skåla för att sommaren 2oo8 ska bli den underbaraste sommaren hittills!
Låt oss hålla tummarna för att det går vägen :D


Nu ska jag snart ha fysik,
måste ha MVG på provet imorgon för att få MVG i fysik A.
(och det känns ju inte som en börda att ha direkt)
så nu är det fysik genomgång och plugg plugg plugg ikväll!


Ha en bra dag!
/Charlotte

Kommentarer
Postat av: Joel

Men om man inte har något att göra har man väl inget att skriva i bloggen? ;P

2008-06-04 @ 17:49:43
URL: http://joelherko.blogg.se/
Postat av: Challe

Joel: Visa ord, men kanske inte alltid de stämmer ;)

2008-06-05 @ 09:55:58
URL: http://silenceisbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0