Hopplöst

Nej, det går bara inte.
Jag kommer aldrig lyckas hålla min blogg i liv.
Just nu är mina dagar fullproppade, jag är varken hemma på dagarna eller på nätterna.
Sjukt skönt i och för sig, för mamma & pappa fortsätter vara sura över allt.

Men jag hinner liksom inte med att skriva.
Och så när jag väl sätter mig ner o tänker att nu fan ska jag skriva ett inlägg.
Ja då kommer jag inte på ett jota att skriva om.

För dagarna innehåller bara funderingar och diskussioner.
Om människor runt omkring mig mest.
Så då orkar man bara inte ta och skriva ner vad som händer i mitt liv.


Men jag är  fett glad :D
Tina du anar inte hur glad jag är ;) haha

Kommentarer
Postat av: tina

jag kommer inte själv ihåg va det var om, men vi klarar allt :D

2008-06-17 @ 20:59:22
URL: http://glassmaskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0