Studenttider

Förra veckan så var jag i Stockholm på min kusins student.
Idag tar min syster studenten så det blir en upprepad procedur idag :)
Dock så har jag andra kläder, tack gode gud.
Det är nog bland det värsta som finns, att använda samma kläder 2 event i rad.
(event som är likadana då, att använda samma kläder på en skolavslutning & ett kalas är helt okej ^^)


Just nu sitter jag i biblioteket på min skola.
Klockan halv 11 drar min korta skolavslutning igång, med ca halva min klass närvarande.
(så onödig är den alltså)

Sedan hämtar pappa upp mig här och vi drar ner till landet och systerns studentfirande :)

Idag är också första gången som jag kommer få träffa min nya kusin :D
Tipptopp tycker jag!

Hoppas er dag blir lika bra som min säkerligen kommer bli!
/Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0