Det finns gränser ..


Ohno, jag kom nyss på att pappa kommer hem ikväll!
(efter 2 veckor i Kiruna)
"Ohno:t" är inte för att han kommer hem, mer för hur han kommer att se ut när han kommer hem.

Min kära far fick nämligen idén att börja odla skägg för ett tag sedan,
och nu snackar jag inte skäggstubb här inte,
jag snackar sångaren-i-Metallica-skägg.
se bild nedan:

image52

Jag skämtar inte,
snart så rakar jag av det när han sover..

Det värsta är att han älskar att gå runt och stoltsera med det,
och han blir ju inte mindre skadeglad när man tjatar på att det är, på ren svenska, skitfult ..


Nu ska jag se Cityakuten med mor, och vänta på att wannabeehardrockern anländer..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0