Le deuxième jour en France

Bonjour!
(jag funderar pa att skriva allt pa engelska eftersom det saknas bokstaver i detta land, men det blir svenska iaf denna gang. Ni klarar detta ska ni se!)
+
(om ni undrar varfor det ibland ar ett q dar det ska vara a sa ar det pga att de har bytt plats pa tangentbordet, samma sak med m fast dar m:et ska vara ar det nu , bara sa ni vet ...)
+
(jag vill ocksa fortydliga att vi bor i Antibes men att vi ibland ocksa befinner oss i Juan-les-Pins. Det ar tex dar som vi gar i skolan. Man skulle kunna saga att vi befinner oss pa tva stallen samtidigt. Jag lovar, jag ar fortfarande forvirrad!)

Just nu sitter vi pa ett mediathèque i Juan-les-Pins mest for att se hur allt funkar med internet och sant, men ocksa for att har ar lite kallare an ute. Men man ska inte klaga heller! Igar var det iofs mkt varmare an idag (moln moln moln) och vi som tankte badat idag eftersom det inte hanns med igar...

Lite snabbt bara hur allt har gatt till kanske; jag har under dessa tva dagar kommit pa en massa att skriva om men nu har det saklart forsvunnit. Iallafall:
- Jag och pappa kom till Kastrup (redan dar marktes det hur forvirrat det var bland ledarna; nagat som bara blir varre o varre om jag ska vara arlig)
- Jag motte Cassandra (en tjej fran Hholm) och ett tu tre sa upptackte vi att vi faktiskt skulle bo ihop. Elle est superbe trots sin ringa alder ;) Behover jag ens namna att jag utan tvekan ar bland de aldsta?
- Vi flog fran Kastrup runt kl 16.00 och kom fram till Antibes lite innan 23.00
- Madame och Messieur hamtade oss (mig, Cassandra och tva danska tjejer som heter Julie och Louise) och det finns inte ord for hur snalla och underbara M och M ar. Ett exempel: de sover pa golvet sa att jag och Cassandra kan sova i deras sang! ja, ni ser..
- Och ja - det ar vaaaarmt! okej inte idag kanske? men igar var det helt sjukt..

Nu vagar jag inte sitta har mer, for om min tid tar slut sa far jag skriva om allt en annan gang och sa kul ar det inte att ge sig pa detta tangentbord!

En sak till!
Man far inte ga in pa hotmail eller nagat pa dessa datorer sa mail funkar tyvarr inte.
Sa har ni nat att saga eller fraga sa far ni allt kommentera har skulle jag tro!


Hoppas ni har det bra hemma!
Imorgon reser vi till Cannes over dagen :)

Pusss                                  ♥


Kommentarer
Postat av: Catte

Ohh sounds niiice :D jaa här hemma i sverige har vi då värsta värmeböljan detta årtusende ;D Östersjö har bokat artister som Michael Jackson och Elvis. Jag slipper jobba men får fullt betalt ändå.... Haha I wish. men iaf så har första antagningsbeskedet kommit., Bye Bye lund, you suck. ( haha var 164 reserv xD men var tack och lov inte 1700 reserv som malin L var i sthlm xD xD) Men wohoo kstad (hoppas hoppas hoppas) där jag var 3e reserv. ^^ Sweet! jaa hoppas att du fotar mkt! och inte är alltför brun när du kommer hem ;)



puss <3

2009-07-10 @ 22:07:15
Postat av: Challe

Catte: haha vad du ar rolig systeryster! Hoppas du kommer in i Kstad da, sa du antligen far nagot vettigt att gora om dagarna ;)



Jag lovar, jag kommer inte vara brun - jag kommer vara rooooosa!

<3

2009-07-17 @ 13:59:29
URL: http://silenceisbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0