Time flies my dearest

Åh vad jag hatar att inleda ett inlägg. Det blir aldrig som man vill. Var ska man börja egentligen?

Jag tänkte iallafall börja det positivt och sen fortsätta med något positivt och avsluta det på ett positivt sätt. Jajjamen, idag är det en positiv dag och jag känner än så länge inte av gårdagens festligheter! (kan iochförsig bero på att jag sov alldeles föööör länge imorse så har förmodligen inte riktigt vaknat ännu)

Iallafall.

Som sagt så firades Linas 18årsdag igårkväll/natt med en samling udda men trevliga personer. Det må vara den ovanliga skaran som gjorde så att allt blev duperbra. Efter lite problem med musik (verkar vara mer regel än undantag på fester nu för tiden) och presentöppning så drog vi igång med spring-rita-gissa-skrik-ståupp som leken egentligen borde heta och efter det diverse charader :) Trots att mitt lag kom tvåa var vi nöjda ändå - ett bra tecken på att där infann sig en god stämning!

Vi åkte taxi in till stan och Harrys och kvällen snurrade på fram till klockan 2 då det var dags för att åka den kära nattbussen hem igen. Charlottes spärrar försvann under kvällen och hör och häpna då hon till och med lyckades flörta OCH ragga - såvida ni nu inte tycker det är samma sak..


Den som lever får se ;)



Så idag lördag tänkte jag väl inte göra allt för mycket, det blir iallafall inget festande ikväll trots en viss persons ihärdiga pikande igårnatt. Min kropp, hjärna och själ pallar ärligt inte det. Tänkte istället sikta in mig på att få iallafall lite pluggande gjort så jag slipper stressa ihjäl mig imorgon (det går tyvärr inte att undvika skolarbete i varje blogginlägg, jag försöker men det går inte helt) och sen allmänt ta det lugnt ikväll med en film eller dylikt. Förhoppningsvis inte själv, men blir det hemma med mamma, pappa och bror så kan jag leva med det också :)


Nej nu måste jag göra lite franska så jag kan koncentrera mig på annat senare!
Time flies så att säga ..



Puss på er                                         ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0