10 Aug; I mitt hjärtas land .. (;

Alltså,
det är helt enkelt inte sant!
Jag är nog bäst som du säger Lina :D haha

Jo, nu förstår ni inget, och det kan jag förstå.
Jag förstår knappt något själv.
Och jag medger att nu överdriver jag så att det är inte klokt.
Men jag blir verkligen lycklig över ingenting nuförtiden!

Det var såhär att jag skulle precis börja med mina träningsövningar.
(Ja, det är sant. Jag börjar verkligen snart)
Men kom på att lite medryckande musik skulle inte alls skada.
Så jag kollar igenom cdskivorna inne i vardagsrummet.
Och finner en Tommy Körberg skiva.
Okej, tänker ni nu, hon kan ju inte träna till Tommy Körberg heller?
Och nej. Det kan jag inte.

Men om vi ska gå tillbaka några månader i tiden så är det så att min väninna Lina letade efter en låt.
En speciell låt.
Och som vi har letat.
Och ja. Det är en Tommy Körberg låt.

Men nu så!
Nu!
Jag har hittat den! :D:D:D

Det är nästan så jag känner för att ringa till Lina och skrika i luren:
"JAG HAR HITTAT DEN!"
haha hon kommer inte förstå ett skit.
Men eftersom hon är med sin pojkvän och hälsar på sin farmor.
Så tror jag att jag väntar en stund.

Och bara myser med min upptäckt,
där, på det hårda trägolvet i mitt vardagsrum ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0