12 Aug; Ska vi gå hem till dig ..?

Jag har typ haft tråkigt hela dagen.
Men på samma gång har jag verkligen inte haft tid med något.
Jag har haft så mycket att göra att det varit tråkigt.

Jag har sorterat bort trosor och strumpor som jag har vetat i typ 20 år att jag inte kommer använda igen.
(Vissa har jag nog haft sedan jag var 8 eller något, men schh! Det är en hemlis!)
Så det känns skönt att få det utstädat.
Får väl ge mig ut på underklädesshopping någon dag :D
Följa med? ;)

Ikväll ska jag, Juliah och Lina sova hos Louise ^^
Detta kan vara sista gången på ett tag som jag har tid att träffa dem.
Det känns lite som om vi skiljs åt.

Men så är det.
Allt har ett slut.

Haha förresten!
Har ni lagt märke till han som kommenterat mitt förra inlägg?
Han verkade söt, snäll och alltihopa.
Men det finns en hake med denna människa också.
Han skriver nämligen samma kommentar till typ hundra personer.
(skulle inte förvåna mig om det bara är tjejer också?)

Jag tycker riktigt synd om de som tror på att han faktiskt läser deras blogg.
För jag är ganska säker på att han kommenterar bara för att få andra att läsa hans blogg.
Och visst, det verkar fan funka ^^

Men mig har han då inte fångat. Så intressant var han inte.

Haha men jag vill ändå tacka honom,
han fick mig att skratta :D
Så tack så mycket, Niklasb.blogg.se

Skola igen nu på onsdag.
Jag längtar samtidigt som jag skulle vilja ha lov i i alla fall tre veckor till eller något (a)



Fönstret står öppet,
ska vi rymma?


Adjöken från snorkfröken! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll..

2007-08-12 @ 20:12:41
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: niklasb

Ahhh du städar också läser jag, det gör jag med. Eller jag byter rum, så då städar man automatiskt =) Hur går det för dig??

2007-08-13 @ 00:16:28
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Challe

Tack det samma, olododo.blogg.se ^^
NiklasB: Joda jag lyckades iaf städa översta lådan i min byrå ;) hur går det för dig då?

2007-08-13 @ 13:42:10
URL: http://silenceisbroken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0