14 Aug; Love is in the air ..

Sitter på datorn i vardagsrummet.
Daniel (min lillebror) har snott min datorskärm för att ta med på lan.
Hallå? Lan? Med MIN skärm?
Hur kan man ens få för sig idén?

Okej, igår var jag och Lina ute i skogen för att ta kortet till tävlingen.
Gick förvånansvärt bra. (förutom några myggbett på Lina då kanske)
Ikväll/natt väljer de på Bilddagboken ut ca 20 st bilder som medlemmarna sedan kan rösta på.


Så just nu är det bara för oss att hoppas! :)
Men kommentera gärna redan nu! :D
Kommentera!


Idag har jag varit inne i Karlshamn för att handla nödvändiga saker inför skolstarten.

Resultatet :
- 7 Linjerade kollegieblock
- 3 Rutade kollegieblock
- 1 Stiftpenna
- 1 Suddgummi
- 2 Gympashorts/byxor
- 1 Sportbh
- 1 Skolkalender (efter många om & men)


Väntar också på att de ska få in en väska jag vill ha :D

Just nu så känns det ganska lugnt att börja skolan igen.
Dessutom har jag fått mitt busskort! ;D *jippie!*

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt,
borde kanske gå och lägga mig i anständig tid också.

Adjöken så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0