26 Aug; Auhus .

Jag vet att jag har sagt att jag skulle uppdatera om Åhus.
Så här kommer en snabbgenomgång:

Måndag 20/8
Vi var på EFS-gården i Åhus vid klockan halv 10 eller något.
Sedan var det dags för andrafrukost.
Prat.
Rumsindelning (stor mening, vi sov inte i de rummen iallafall xD)
Lunch.
Prat igen.
Samarbetsövningar, som gick åt helvete :P
Fika.
FÅGELSKÅDNING -_- (shit, vad trist. once in a lifetime säger jag bara)
Förberedelser inför kvällens underhållning.
MAT IGEN! denna gång var det grillning som stod på schemat.

Måndagen avslutades med eleverna egna underhållning.
Tja, lite gott & blandat kan man väl säga. ^^
Tack & Godnatt.

Tisdag 21/8
Vaknade.
Frukost.
Prat. (vi har förstått att det är viktigt att sova och äta rätt, faktiskt)
Tugg tugg igen.
P-R-A-T
Lektioner. (typ)
Mat, mat, mat :S :P
Fler lektioner.
Och så tuggas det lite.

Och sedan begav vi oss hemåt.
SLUT. ^^



Kommentarer
Postat av: lollo

ni äter mycket? xD

2007-08-26 @ 20:46:47
Postat av: Challe

Lollo: Jaa, typ hela tiden :S jag åt inget alls när jag kommit hem sen ;P

2007-08-27 @ 19:24:52
URL: http://silenceisbroken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0