5 Aug; If I ain't got you ..

Det var några dagar sedan jag sist skrev här.
Och detta beror på att jag knappt har suttit på datorn.
Och har jag det så har jag inte haft något att skriva.

Men nu har jag så mycket att skriva om att jag bestämt mig för att inte skriva om något alls.
I alla fall inte idag.

Jag kan dock kommentera att den sista tiden har varit galen.
Ja, galen är faktiskt ett utmärkt ord.
För det har varit galet roligt, galet knäppt, galet känslosamt & galet annorlunda.

Jag har galna vänner med galna idéer.

Och jag har haft ett galet svängigt humör .. kan tilläggas.

Men nej, nu ska det sovas en sväng.
Godnatter ^^



Iväg till drömmarnas land,
där jag får vara precis som jag känner för ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0