8 Aug; Who killed Bambi ..?

Jag har varit inne i staden en sväng innan.
Kom på att jag kunde se om jag hittade den deon jag så länge letat efter men inte funnit.
Ingenstans. -_-

Så jag tänkte att:
"Ja! jag lägger ut en bild på den här på min blogg,
 och så får vi se om det är någon som vet var man får tag på den."

Men när jag sökte på Google efter en bild,
så hamnade jag på en blogg.
Och hon (bloggägaren) hade köpt den på Ica Maxi. :D
Så nu måste jag snarligen till ett Ica Maxi!
hmm.. var är det närmaste Ica Maxi egentligen?

Någon som vet?

image17

Kommentarer
Postat av: angelica

ja ica maxi i olofström..;)

2007-08-08 @ 17:53:27
Postat av: Challe

Tack :D

2007-08-09 @ 11:25:02
URL: http://silenceisbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0